ознайомлення та вивчення нормативних документів МОН України;
надання реальної і конкретної допомоги педагогам у підвищенні їх професійної майстерності, органічне поєднання професійних знань з практичними уміннями та навичками, які поряд з високими моральними якостями необхідні сучасному вчителю;
пошук оптимальних шляхів підвищення результативності уроків;
покращення роботи з обдарованими дітьми;
вивчення та впровадження нових освітніх технологій у навчально виховний процес.
Організація методичної роботи діагностування методичної роботи:
самоосвіта педагогів;
діяльність шкільних методичних об’єднань;
діяльність творчих груп;
співпраця з ВНЗ;
наставництво;
творчі звіти вчителів.
Основні форми проведення методичної роботи:
засідання методичних об’єднань;
взаємовідвідування уроків і позакласних форм роботи із школярами;
творчі зустрічі з колегами по фаху;
відкриті уроки;
методичні оперативні наради;
лекції, доповіді, консультації, інструктажі, практичні заняття тощо.
Методичні об’єднання вчителівГуманітарно-естетичного циклу - керівник Пустовіт С.В.
Природничо-математичного циклу- керівник Обідовська О.М.
Початкових класів - керівник Мовчан Л.М.Класних керівників - керівник Литвин С.О.
Завдання шкільних методичних об'єднань:
робота над науково-методичними проблемами;
самоосвіта;
відкриті уроки;
предметні тижні;
предметні олімпіади;
предметні конкурси;
залучення учнів до роботи в МАН
Презентація: