Вівторок, 19.03.2024, 13:03
Вітаю Вас Гість | RSS

Рокитнянська загальноосвітня школа І-ІІ ст.№5

Меню сайту
Наше опитування
На які уроки ви ходите з задоволенням?
Всього відповідей: 42
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Відкриті уроки

Відкритий урок.  Тема. Одночлени. дії з одночленами. (Вчитель Обідовська О. М.)

Відкритий урок. Одночлени.

Розумовий штурм.

урок одночлени



  Фізична культура. Олімпійський урок
   Вчитель: Литвин Леонід Миколайович
   2012 - 2013 н.р.
 
 
 Тема: Олімпійський урок «Спорт і фізичне виховання –ствердження здорового способу життя та створення миру!»
 Мета: - виховувати школярів на ідеалах і цінностях олімпізму - розвивати навички здорового способу життя та формувати стійкі мотиви і потреби до занять фізичною культурою і спортом - розповсюджувати ідеали і цінності олімпізму
 Обладнання: комп’ютер, проектор, олімпійські атрибути.
 
Хід уроку:
 Вчитель: Щиро вітаю Вас з святом - Днем фізичної культури та спорту, яке буде відзначаться цієї неділі (________) Ми, українці завжди прославляли мир, добро, братерство, що поєднуе в собі Олімшйська ідея. Завдяки нашим кращим спортсменам в усіх куточках планети стає відомою та поважною держава Україна. її великі традиції, її талановитий народ. Сподіваюсь, що завдяки цьому уроку ви зможете досягти успіхів у навчанні і спорті, стати справжніми патріотами, здоровими, вихованими і порядними людьми. 2012 рік проголошено роком спорту та здорового способу життя. Цей рік незвичайний – рік, коли все людство уважно слідкувало за подіями Євро 2012, яке проходило в нашій країні, справжнім святом здоров’я та спорту стала літня олімпіада в Лондоні. Тому тема нашого Олімпіського уроку«Спорт і фізичне виховання –утвердження здорового способу життя та створення миру!»
слайд 1
 Проходити урок буде у вигляді конференції й буде присвячений історії розвитку олімпізму та найголовнішій в цьому році світовій події – літній олімпіаді в Лондоні. Слово надається учасникам нашої конференції. Журналісти: Термін «Олімпіада» являє собою період із чотирьох послідовних років. Олімпіада розпочинається з відкриття одних Ігор Олімпіади і закінчується відкриттям наступних. Ігри ХХІХ Олімпіади проходили у Пекіні, столиці КНР з 8 по 24 серпня 2008року потім наступні ХХХ літні олімпійські ігри пройшли в Лондоні з 27 липня по12 серпня 2012 року. слайд 2
Історики:
Учень 1: Олімпі́йські і́гри — міжнародні спортивні змагання, які проводяться кожні чотири роки під егідою Міжнародного олімпійського комітету. Види спорту, які входять до програми Олімпійських ігор називаються олімпійськими. Переможці змагань отримують довічне звання олімпійського чемпіона. слайд 3
Учень 2: Олімпійські ігри діляться на літні й зимові. Літні Олімпійські ігри проводяться кожні чотири роки, в рік кратний чотирьом. Зимові Олімпійські ігри об'єднують зимові види спорту й відокремилися від літніх, починаючи з 1924 року. До середини 90-х літні й зимові Олімпійські ігри проводилися в один рік. Починаючи із зимової Олімпіади Ліллехаммера (Норвегія), зимові Олімпійські ігри проводяться через два роки після літніх.
Учень 3: Античні Олімпійські ігри проводилися в грецькій Олімпії з 8 століття до н.е. до 4 століття нашої ери. Безпосередньо зародження Олімпійських ігор повязуюють із легендарними іменами грецького героя Геракла, царя Пелопса ,спартанського законодавця Лікурга та еллінського царя Іфіта.
Учень 1:Вважають, що Олімпійські ігри Стародавньої Греції взяли свій початок у 776 році до нової ери, коли офіційно було зафіксовано ім’я першого переможця Ігор пекаря з Еллади – Коройба.
Учень 2:Ігри у Стародавній Греції проводилися один раз на чотири роки на честь бога Зевса
слайд4
Учень 3:Всі змагання та конкурси проходили в давньогрецькому поселенні Олімпія, що було розташоване в північно – західній частині півострова Пелепоннес на півдні Еллади. На території Олімпії були розбудовані гімназій, палестра, стадіон, гіподром, будинок для гостей, що дозволяло проводити грандіозні спортивні змагання.

Барон П'єр де Кубертен заснував у 1894 році Міжнародний олімпійський комітет (МОК) і відновив проведення олімпійських ігор. слайд 6
Журналісти:
Учень 1: За традицією олімпійський вогонь було запалено в Греції в Олімпії від промінів «олімпійського сонця» у спеціальному параболічному дзеркалі. слайд 7. 8
Першій, хто ніс олімпійський факел – грецькій відомий спортсмен пловець Спирос Янніотис. слайд9
Учень 2: Через тиждень, 17 травня, факел з олімпійським вогнем доставили у Афіни, потім передали представникам лондонської олімпіади. Протягом 70 днів вогонь із Олімпії подолав майже 13 тисяч кілометрів землями Великобританії та Ірландії. Всього в естафеті взяло участь біля восьми тисяч факелоносців. Раніше олімпійський вогонь проносили землями всіх країн, які беруть участь в олімпійських іграх. Але після декількох нападів на факелоносців під час олімпіади в Пекіні, було вирішено проводити естафету тільки в країні, яка приймає олімпіаду. Англія. слайд 10
Художники: Учень 1: Талісманами Олімпіади-2012 стали Венлок і Мендевілль
Імена істот, Венлок (Wenlock) і Мендевілль (Mandeville), були обрані невипадково. Як зазначає BBC News, в селі Мач Венлок в XIX проводилися спортивні ігри, які надихнули П'єра де Кубертена на створення всесвітніх Олімпійських ігор. Госпіталь Стоук Мандевілль в графстві Букінгемшір у свою чергу, нібито був місцем народження Параолімпійських ігор. Як талісман Олімпіади, Венлок носить на руках п'ять браслетів, за кількістю олімпійських кілець. Мендевілль у свою чергу формою своєї голови повторює символ Параолімпійських ігор. Під лобами у обох істот горять жовті ліхтарі, що схожі на аналогічні знаків на дахах лондонських таксі.
слайд 11 Учень 2: Емблемою ігор є зображення, яке складається з чотирьох частин у вигляді неправильних багатокутників, які символізують цифри року Олімпіади — «2», «0», «1», «2». В одну з частин включено слово «London», а в іншу — зображення олімпійських кілець. Емблема доступна в чотирьох кольорах: синьому, зеленому, оранжевому і жовтому. слайд 12 Болільники: Учень 1: ХХХ літні олімпійські ігри були розпочаті великим святом спорту, мистецтва і миру – церемонією запалення олімпійського вогню та маршем спортсменів – учасників. Церемонія відкриття відбулася 27 липня на новому, спеціально спорудженому до ігор, 80-тисячному Олімпійському стадіоні і носила назву «Острів чудес». слайд 13 Ігри відкрила королева Великобританії Єлизавета II. слайд 14, 14, 15,16, 17 Учень 2: Вогонь Олімпіади запалили сім юних атлетів за допомогою 205-ти бронзових пелюсток, що символізують кожну з команд-учасниць Ігор. Величезна чаша, утворена цими бронзовими пелюстками, горіла до закриття Олімпіади. слайд 15,16,17,18,19,20 Учень 3: Парад олімпійців за традицією, що склалася на Олімпійських іграх сучасності, відкрили представники Греції. слайд 21 Україна відрядила на Олімпіаду 239 спортсменів. Честь нести на церемонії український прапор випала дзюдоїсту Роману Гнотюку. слайд 22 Учень 4: Кульмінацією параду стала поява на стадіоні "білосніжно-золотої" збірної господарів - вона виходила під падаючі на поле арени 7 млрд пелюсток. Прапороносцем англійської збірної був один із найбільш титулованих британських спортсменів, чотириразовий олімпійський чемпіон, велогонщик Кріс Хой. слайд 23 Болільники: Учень 1: Церемонія закриття Олімпійських ігор, яка називалася «Симфонія британської музики», відбулася 12 серпня на Олімпійському стадіоні. Починає згасати лондонський квітка олімпійського вогню. З попелу народжується птах Фенікс. До побачення, Лондоне! За традицією на церемонії був переданий Олімпійський прапор меру наступної столиці літньої Олімпіади – Бразилії. слайд 24 Краєзнавці: Учень 1: Олімпійську ліцензію до столиці Великої Британії здобули наші земляки
– триатлоністи Юлія Єлістратова та Данило Сапунов, борець Валерій
Андрейцев і веслувальниця Інна Клінова. Нагадаємо, що чотири роки тому в Китаї на олімпійських іграх
Житомирщину представляла лише Юлія Єлістратова. слайд 25 Спортивні коментатори: Учень 1: За підсумками Олімпіади в Лондоні в загальнокомандному заліку перемогла збірна США (46-29-29), другими стали китайці (38-27-22), третьї – британці (29-17-19), четверті – росіяни (24-25-33).
Найбільш за всіх отримали медалей американці (104), випередив китайців (87) та россіян (82).
слайд 26 Учень 2: Збірна команди України у загальнокомандному заліку посіла 14 місце, маючи в активі 20 медалей – 6 золотих, 5 срібних та 9 бронзових. слайд 27 Олімпійськими чемпіонами стали: - Яна Шемякіна (фехтовання) слайд 28 - Яна Дементьєва, Анастасія Коженкова, Наталія Довгодьєо, Катерина Тарасенко (академічна гребля) слайд 29 Олексій Торохтій (важка атлетика) слайд 30 - Юрій Чебан (гребля на каное) слайд 31 - Олександр Усик (бокс) слайд 32 - Василій Ломаченко () слайд 33 Учень 3: Срібні медалі: - Інна Осипенко-Радомська (гребля на байдарках, 500 м)
- Інна Осипенко-Радомська (гребля на байдарках, 200 м)
- Олександр П»ятниця (легка атлетика, спис)
- Денис Беринчик (бокс) - Валерій Андрєйцев (вільная боротьба) слайд 34 Учень 4: Бронзові медалі: - Олена Костевич (кулева стрільба, пневматичний пістолет)
- Олена Костевич (кулева стрільба, малокалиберний пістолет)
- Юлія Калина (важка атлетика)
- Ольга Харлан (фехтування, шабля)
- Ольга Саладуха (легка атлетика)
- Ігор Радивилов (гімнастика)
- Олеся Повх, Кристина Стуй, Марія Ремень, Єлизавета Бризгіна (легка атлетика, естафета 4х100 м)
- Тарас Шелестюк (бокс)) - Олександр Гвоздик (бокс)
 слайд 35
 Вчитель: Ось і підійшли до фіналу ХХХ літні Олімпійські ігри. Всі медалі знайшли своїх героїв. Ця Олімпіада подарувала нам безліч яскравих моментів. Рекорди, сенсації, скандали - в Лондоні вирували справжні пристрасті! Лондон передасть естафету місту-господарю наступної Олімпіади - бразильському Ріо-де-Жанейро, куди через чотири роки з'їдуться найкращі спортсмени світу. Коли у Лондоні погасне олімпійський вогонь , розпочнеться новий чотирирічний олімпійський цикл. Дорогі діти! Ось і завершився наш Олімпійський урок. Я сподіваюся що наш олімпійський вогонь зігрів ваші серця, що він освітив вам дорогу для фізичної, розумової і духовної досконалості. Бажаю вам досягти олімпійських висот в навчанні в спорті та в житті!
 
 
 
  Відкритий урок з алгебри.
 7 клас.
 Вчитель: Обідовська О. М.
 
      Тема. Узагальнення і систематизація знань. Аналіз контрольної роботи.
       Мета : проаналізувати помилки допущені в контрольній роботі, розв’язати вправи на закріплення теми «Формули скороченого множення».
       Тип уроку: урок узагальнення і систематизації.
       Обладнання: картки, кольорові картки, комп’ютер.
      Девіз уроку: «Ніколи не пізно порозумнішати» (Д. Дефо)
 
 Хід уроку.
 
 І. Аналіз контрольної роботи.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
 «Плутанина». Віднови формули: а) а2 – b2 = (a – b)(a2 + ab + b2); б) (a + b)2 = (a – b)(a + b); в) a3 – b3 = a2 – 2ab + b2; г) (a - b)2 = (a + b)(a2 – ab + b2); д) a3 + b3= a2 + 2ab + b2.
ІІІ. Гра «Хрестики-нулики».
Яку формулу можна застосувати до прикаду? ( хрестик – так, нулик – ні)
1) (2а – с)2;
2) а2 – 81;
3) х3 – 8;
 4) (5 – 3х)(5 + 3х);
5) (4 + 7у)2;
6) (2 – у)(4 + 2у + у2);
7) 125 + х3;
 8) а2 – 6а + 9;
9) (3 + х)(9 – 3х + х2);
10 ) у2 + 4у + 4.
                                      1   2     3    4   5   6   7   8   9   10
Різниця квадратів
Квадрат суми
Квадрат різниці
Сума кубів
Різниця кубів

Тести_______ «Хрестики і нулики»___________ Середній бал___________
 
ІУ. «Ажурна пилка»
 Червона картка. Довести, що значення виразу: 1) (2533 + 2473) : 500; 2) ( 9753 – 8753) : 100; 3) (872 – 132) : 100; 4) (96 + 95) : 10. Зелена картка. Розв'язати рівняння: 1) 4х2 – 25 = 0; (5/2; -5/2) 2) х(х + 4) – (х + 4) = 0; (1; -4) 3) у3 – у = 0; (0; 1; -1) 4) 64х3 + х = 0. (0)
Синя картка. Розкласти на множники: 1) 3ху + 6ау; (3у(х + 2а)) 2) 12а6 – 48а8; (12а6(1 – 4а2) = 12а6(1 – 2а)(1 + 2а)) 3) 9 + 6а + а2; (3 + а)2 4) а3 – 8. (а – 2)(а2 + 2а + 4)
1. Учні сідають по кольору картки і перевіряють правильність виконання завдань.
 2. Учні сідають по номеру округленому в картці і діляться досвідом виконання завдання.
3. Учні з №1 і №2 сідають за парти, а з №3 і №4 за комп'ютери виконувати тестові завдання , і навпаки.
4. Оцінки за тестову роботу ставлять у відповідну картку.
У. Домашнє завдання. Ст. 115 №1 - №5.
УІ. Підсумок уроку.
  
 
Математика 5 клас
Вчитель математики
Обідовська О. М. 
Тема:Урок узагальнення і систематизації.
 Мета: повторити і систематизувати знання учнів про числа, повторити відомості про геометричні фігури, відшліфувати вміння усного рахунку, розвивати обчислювальні навички, логічне мислення учнів, виховувати культуру мови.
Тип уроку: узагальнення і систематизації.
Хід уроку.
І. Перевірка дом. завд. ( збір зошитів). Тестові завдання.
ІІ. 1. Подивіться на 1 слайд і прочитайте перше прислів’я (7 раз відміряй, 1 раз відріж).
 Дане прислів’я і буде девізом нашого уроку.
2. Прочитайте друге прислів’я (Хто шукає трудність – находить мудрість). Кожна дитина повинна дати відповідь на вухо, якщо відповідь неправильна, то прошептати дитині – сім раз відміряй.
ІІІ. 1. Скільки квадратів на рисунку А і Б, де більше по кількості і де більші по розміру (А – 5, Б – 6). (учневі, який доведе правильну відповідь поаплодувати).
2. Діти, нахиліть голови на парти, не встаючи підніміть руку з кількістю піднятих пальців, що вказує на відповідь. В кого відповідь правильна, підійти подякувати і опустить руку (7 раз відміряй). Розв’яжіть рівняння: 1) х + 29 = 32 (3); 2) 42 – х = 37 (5); 3) х – 3 = 1 (4); 4) 59 + х = 61 (2).
3. Яку з літер слід обрати ? (х + 17) – 3 = 18 Г АБВГД (8 – х) + 19 = 22 ?
4. Розвязати рівняння. 1) (у – 25) + 15 = 126;
2) 95 – (х + 3) = 36;
3) (7 + х) + 59 = 99;
4) 128 – (у – 20) = 79. В рівнянні 1 і 2 відновити запис, рівняння 3 і 4 – розв’язати на дошці з коментуванням.
 1) (у – 25) + 15 = 126; у – 25 = …. – 15; у – 25 = 111; у = 111 + …; у = 136.
Відповідь: …. 2) 95 – (х + 3) = 36; (х + ..) = 95 – …; х + 3 = ..; х = .. – 3; х = …. Відповідь: 56. 3) 33; 4) 69.
 5. Знайдіть пропущений вираз: 357 – (а + 157) 200 – а (357а) – 157 ? (200 + а)
6. В таблиці розставте числа так, щоб сума чисел нижнього ряду була в два рази більша за суму чисел верхнього ряду, а суми в стовпчиках були рівні.
7. Скільки трикутників і прямокутників у верхньому ряду і скільки в нижньому.(верхній ряд: тр. – 5, пр. – 3, нижній ряд: тр. – 8, пр. – 9). Якщо діти шепчуть неправильну відповідь, то їм відповідати – сім раз відміряй. (Аплодисменти і пожаття руки на правильну відповідь.) Перший з учнів, що вказав правильну відповідь, на екрані указкою показує дану кількість фігур.
 ІУ. Підсумок. Що ми сьогодні робили на уроці, чому научились: сім раз мірять.
У. Домашнє завдання. Підготувати казки, розповіді про натуральні числа, № 286(9 – 12), 306 ст. 82.
Презентація
 
Наш час
Пошук по сайту
Акваріум
Корисні посилання
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Сайт існує
Теги
Форма входу

Copyright MyCorp © 2024